Promujemy firmę w internecie

e to "być albo nie być". Po prostu ludzie wolą skorzystać z Google, niż z tradycyjnych ogłoszeń. Warto więc zadbać o obecność firmowej strony w wynikach...wyszukiwania. W zasadzie znaczenie ma tylko pierwsza dziesiątka, mało kto z

Promujemy firmę w internecie pozycjonowanie kraków
Artykuł o tym jaka usługa jest i dlaczego warto zainwestować w promowanie swojej firmy w internecie.

SEO - bez tego w internecie ani rusz

Dla niektórych branż obecność w internecie to "być albo nie być". Po prostu ludzie wolą skorzystać z Google, niż z tradycyjnych ogłoszeń. Warto więc zadbać o obecność firmowej strony w wynikach...wyszukiwania. W zasadzie znaczenie ma tylko pierwsza dziesiątka, mało kto zagląda dalej. Żeby osiągnąć wysokie pozycje w Google trzeba skorzystać z usługi pozycjonowania. Naprawdę - żadna ze stron nie znajduje się w pierwszej dziesiątce "sama z siebie".

Rozpiętość cen jest w tej branży całkiem duża - niektóre firmy oferują tanie pozycjonowanie, inne mają wysokie stawki. Trudno się na coś zdecydować, jeśli jest się kompletnym laikiem, łatwo tez wpaść w pułapkę i podpisać niekorzystną umowę, na przykład taką która wiąże z daną firmą na długi okres (roku, lub dwóch lat). Nie wybierajmy oferty najtańszej i skorzystajmy z usług kogoś, kto prowadzi legalnie działalność. Bo jest sporo "niezależnych specjalistów SEO" którzy tak naprawdę mają po 15 lat i żadnego pojęcia o pozycjonowaniu :).


Definicja pozycjonowania

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization ? SEO; zwana także pozycjonowaniem) ? procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego. Pozycjonowanie bazuje na znanych elementach działania algorytmu wyszukiwarek, ciągłym poznawaniu nowych, które algorytmy biorą pod uwagę przy rangowaniu strony oraz na weryfikowaniu już istniejących.

W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem (ang. off-page) a optymalizacją stron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę).

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Mamy firmę - jak sprzedać nasze usługi, lub produkty?

Podstawa do tego, żeby biznes mógł zaistnieć w internecie jest strona www lub sklep internetowy (to zależy, czy świadczymy usługi, czy sprzedajemy jakieś produkty).

Możemy zainwestować w menadżera, lub skorzystać z oferty agencji reklamowej. Jednak to są formy drogie i mają niską skuteczność. Można wykorzystać do promocji internet - często strona www plus pozycjonowanie są strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu ma się dostęp do dużej liczby potencjalnych klientów, otwierają się nowe drogi rozwoju. Warto więc zacząć od czegoś, co nie wy,maga ponoszenia wysokich kosztów, trzeba jednak znaleźć dobrego profesjonalistę.